PROVIDIT

POVEZANOST S PRIRODOM,ORGANIZACIJA SLOBODNOG VREMENA DJECE ŠKOLSKE DOBI I DIGITALNE TEHNOLOGIJE

PROVIDIT

POVEZANOST S PRIRODOM,ORGANIZACIJA SLOBODNOG VREMENA DJECE ŠKOLSKE DOBI I DIGITALNE TEHNOLOGIJE

PROVIDIT

POVEZANOST S PRIRODOM,ORGANIZACIJA SLOBODNOG VREMENA DJECE ŠKOLSKE DOBI I DIGITALNE TEHNOLOGIJE

OBJAVLJENI RADOVI s projekta:

TIJEKOM 2021.

 

Objavljeni radovi (uključujući radove koji su bili u procesu objave 2020.):

  1. Anđić, D.
    POVEZANOST S PRIRODOM KAO PRETPOSTAVKA RAZVOJA OSJETLJIVOSTI ZA OKOLIŠ I ODRŽIVI RAZVOJ UČENIKA MLAĐE ŠKOLSKE DOBI // Putokazi, Interdisciplinarni znanstveno-stručni časopis, 2 (2020), 8; 259-272 doi:37.015:502/504 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
  2. Volčič, P; Pavlin, J.
    POUK NA PROSTEM PRI NARAVOSLOVNIH VSEBINAH V PRVEM TRILETJU JAVNIH IN ZASEBNIH OSNOVNIH ŠOL. OUTDOOR LESSONS IN SCIENCE CONTENTS IN THE FIRST TRIADE OF PUBLIC AND PRIVATE PRIMARY SCHOOLS. 10. mednarodna konferenca EDUvision 2020 »Izzivi in nove priložnosti poučevanja na daljavo« Zbornik prispevkov 3.-5. december 2020 str.362-375.(međunarodni, znanstveni, cjeloviti rad) http://www.eduvision.si/Content/Docs/Zbornik%20prispevkov%20EDUvision_2020.pdf
  3. Anđić, D.; Šuperina, L.
    HOW IMPORTANT IS FUTURE TEACHERS’ “CONNECTEDNESS TO NATURE”? ADAPTATION AND VALIDATION OF THE CONNECTEDNESS TO NATURE SCALE. // Education sciences, 11 (2021), 5; 1-15 doi:10.3390/educsci11050250 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
  4. Ćurić, A.
    TEACHER EDUCATION STUDENTS’ SELF-ASSESSMENT OF THEIR SOCIAL COMPETENCIES IN THE CONTEXT OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT. // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 70 (2021), 2; 221-244 (recenziran, članak, znanstveni)
  5. Anđić, D.; Hadela, J.
    ADULTS’ CONNECTEDNESS TO NATURE AND ENVIRONMENTAL IDENTITY IN THE REPUBLIC OF CROATIA – ADAPTATION AND VALIDATION OF TWO SCALES. // EDULEARN21 Proceedings, 13th International Conference on Education and New Learning Technologies. / Gómez Chova, L ; A. López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
    Valencia, Spain: IATED Academy, 2021. str. 10198-10208 doi:10.21125/edulearn.2021.2105 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  6. Tatalović Vorkapić, S.; Anđić, D.; Čepić, R.; Lončarić, D.; Verdonik, M.
    SOME OF THE SCIENTIFIC CONTRIBUTION FOR ENHANCING EDUCATION IN CROATIA. // EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies / L. Gómez Chova, A. López Martínez i I. Candel Torres (ur.).
    Valencia: IATED Academy, 2021. str. 1753-1763. (https://www.bib.irb.hr/1136932) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  7. Anđić, D; Žic, K.; Marot, L.
    HOW DO TEACHERS TEACH NATURE IN SCHOOL? TEACHERS’ ATTITUDES TOWARDS FORMS OF TEACHING AND THE USE OF ICT TECHNOLOGY IN NATURAL SCIENCE SCHOOL SUBJECT IN THE REPUBLIC OF CROATIA. // INTED2021 Proceedings, 15th International Technology, Education and Development Conference, Iated Academy / Gómez Chova, L ; A. López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
    Spain.: IATED Academy, 2021. str. 3111-3121 doi:10.21125/inted.2021.0657 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  8. Hadela, J.; Anđić, D.
    NECESSARY COMPETENCES OF EARLY CHILDHOOD EDUCATORS FOR IMPLEMENTING EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT: A REVIEW OF THE RESEARCH LITERATURE. // EDULEARN21 Proceedings, 13th International Conference on Education and New Learning Technologies / Gómez Chova, L ; A. López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
    Valencia, Spain: IATED Academy, 2021. str. 10209-20219 doi:10.21125/edulearn.2021.2107 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
  9. Ćurić, A.; Anđić, D.
    SOCIAL COMPETENCES OF FUTURE TEACHERS IN CROATIA – VALIDATION AND ADJUSTMENT OF THE SCALE OF SOCIAL COMPETENCES. // INTED2021 Proceedings, 15th International Technology, Education and Development Conference / Gómez Chova, L ; A. López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
    Spain.: IATED Academy, 2021. str. 3210– doi:10.21125/inted.2021.0674 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
  10. Ćurić, A.
    SAMOPROCJENA SOCIJALNIH KOMPETENCIJA STUDENATA UČITELJSKOG STUDIJA. // KNJIŽICA ZNANSTVENIH SAŽETAKA / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Jakupčević, Eva ; Bulić, Mila (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 40-41 (predavanje, recenziran, sažetak)
  11. Anđić, D.; Vidas, K.
    ISTRAŽIVAČKI PRISTUP KAO SUVREMENA NASTAVA ILI TEK ODMAK OD TRADICIONALNE NASTAVE? MIŠLJENJA UČITELJA O ISTRAŽIVAČKOM PRISTUPU U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA. Školski vjesnik, vol. 70, br. 1, 2021, str. 147-175. https://doi.org/10.38003/sv.70.1.6.

 

Anđić, D.
POZVANO PREDAVANJE: „Igrajmo se vani! Uloga odgajatelja u poticanju povezanosti s prirodom i odgoju i obrazovanju za održivi razvoj djece rane i predškolske dobi“, AKADEMIJA ZDRAV KAO ZMAJ – IGRA I UČENJE U PRIRODI (2021.). – Stručna konferencija, DND OZALJ. (nema objave sažetka) link: https://dnd-ozalj.hr/index.php/akademija-program/

 

 

TIJEKOM 2022.

 

 

  1. Anđić, D. (urednica). ISTRAŽIVAČKE AKTIVNOSTI U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA, (Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, 2021.). Priručnik za visokoškolsku nastavu i učitelje u školama.
  2. Krpan M.; Hergan, I.PROSTI ČAS UČENCEV 5. RAZREDA V ZAPRTIH PROSTORIH IN ZUNAJ LEISURE TIME OF 5TH GRADE STUDENTS INDOORS AND OUTDOORS. Eduvision, 2021. Zbornik. (http://www.eduvision.si/o-mednarodni-konferenci/conference-programme2).

 

STRUČNO-ZNANSTVENI SKUP „PROVIDIT – POVEZANOST S PRIRODOM,ORGANIZACIJA SLOBODNOG VREMENA DJECE ŠKOLSKE DOBI I DIGITALNE TEHNOLOGIJE“ 22.-26.10.2020. Učiteljski fakultet u Rijeci

 

STRUČNI SKUP ODGAJATELJA:

Anđić, D. POZVANO PREDAVANJE: Kako razviti osjetljivost za okoliš i održivi razvoj djece rane i predškolske dobi?
Koncept, kurikulum i povezanost s prirodom kao pretpostavka zdravog i optimalnog rasta i razvoja djece
Stvaranje poticajnog okruženja na području odgoja i obrazovanja za okoliš i održivi razvoj- 27. travnja 2022. (AZOO)

 

POZVANO PREDAVANJE:

Anđić, D. Odgoj i obrazovanje za održiv razvoj
PROGRAM STRUČNO – RAZVOJNOG CENTRA ZA POTICANJE CJELOVITOG RAZVOJA DJETETA KROZ PODRUČJE MATEMATIČKE KOMPETENCIJE I OSNOVNIH KOMPETENCIJA U PRIRODOSLOVLJU. VII.modul Stručno-razvojnog centra Dugo Selo. 10.lipanj 2022.

 

ZNANSTVENA MONOGRAFIJA:

„Igra, priroda i održivi razvoj: Kako potaknuti povezanost s prirodom djece rane i (pred)školske dobi?“ (2022). U IZDANJU UČITELJSKOG FAKULTETA U RIJECI, SVEUČILIŠTA U RIJECI,  OBJAVLJENA JE U STUDENOM 2022. GODINE ( E- IZDANJE I TISKANO IZDANJE).

Ovaj rad je financiralo Sveučilište u Rijeci projektom pod brojem (uniri-pr-drustv-19-19)